FutbolPlus 4.0

Hemos vuelto... de momento con lo básico, en las próximas semanas muchas cosas cambiarán en el foro. Desde el aspecto visual hasta la filosofía del mismo. Entre todos intentaremos que esta página sea lo que quieran sus usuarios.

Por EgarencTerrassa
Dosh escribió:
EgarencTerrassa escribió:No ens trobarem al play-off, oi, vells companys? Feu por, millor un equip menor d'un grup menys complicat. A veure si ens retrobem a la categoria de bronze un dia. Hihi. :P
Menuda premunició company!!!
I això que encara no se sabia ni la posició final de cada equip. :D

En fi, no m'agrada gens aquest emparellament perquè és molt complicat, però sens dubte el que passi és candidat a l'ascens. Jo només demano marcar un gol fora de casa, que el vostre equip també sembla sòlid en defensa. xD
Por Dosh
Bé tampoc et pensis, el que passi encara li quedaran dues rondes més i segurament contra un segon i despres un primer classificat i ahi ja tots son bons equips tot i que vinguin de grups menys competitius. A nosaltres l'any passat ens va tombar el 3r del grup aragones i aixo que teniem molt millor equip que enguany.
Respecte a la eliminatoria en si us veig com a favorits, veniu de menys a mes, amb una ratxa impresionant, i sembla que teniu una plantilla feta a colp de talonari. Jo signo el 0-0 al Clariano.
Por Dosh
Signava el 0-0 pero m'haure de conformar amb el 1-1 i jugarseu a terrassa, Complicat pero no impossible. Esperem que l'equip sapiga jugar amb els nervis dels locals perque un gol els deixa fora i el gol pot arribar en qualsevol moment del partit, tot i que per que aixo passe defensivament caldra ser mes expeditius del que vam ser dissabte.
Por Dosh
I el golet que arribà i al bombo. Eliminatoria molt igualada que com es preveia s'ha decidit pels detalls. La sort que ens va faltar l'any passat l'hem tingut enguany amb els dos pals que ens han get i els dos penals que han vist els arbrits i que han volgut pitar. Ens pot tocar el Tarazona.
Por Dosh
Una pena lo de hui pero caldra tornar-ho a intentar. Derrota inmerescuda de totes totes...pero ells han estat mes espavilats que nosaltres, una falteta molt ben estudiada i entre nosaltres que fallem i la mala sort... gol: lo del segon gol ja es mes greu no ens poden marcar un gol d'ixa manera, estan en 10, balo llarg del porter i un tio d'ells que guanye la partida als dos defenses i al porter... es una errada molt grossa. Jo crec que de tres quarts de camps cap enrere hem segut infinitament millors que ells,pel que a l'equip no se li pot retreure res, hem arribat per la dreta, per la esquerra, pel centre...ho hem provat de lluny, de prop, per alt. per baix...pero hem necessitat 30 tirs per fer un gol, mentre que ells han fet un remat i dos gols. Ixa es la realitat.
Por FutbolNews
Nota del prensa del Ontinyent CF:

El viaje en Arcos en autobús costará 12 euros, además la entrada

Confirmado el precio del autobús en Arcos de la Frontera, que será de 12 euros , y saldrá domingo por la mañana, con el horario aún por fijar. El precio es el mínimo gracias a la aportación que hace el club en pagar un 75% del coste total. En cuanto a las entradas, el club se encuentra en contacto con el Arcos, aunque de primeras se ha marcado un precio en la grada de Preferencia de 10 euros en taquilla , por lo que el importe total será de 22 euros aproximadamente, contando tanto el almuerzo, cena y otras consumiciones a cuenta del aficionado.

El club está de enhorabuena, ya que el listado abierto cuenta con 41 aficionados y aficionadas apuntadas. Sólo queda por confirmar el ya nombrado horario y lugar de salida, que será en principio a la altura del centro de salud de la Avenida Albaida, en el acceso al recinto ferial. El pago del autobús se puede hacer hasta este viernes, y en horario de 18:30 a 20:30.
Por FutbolNews
Nota de prensa del Ontinyent CF

Juanan y Luís Ortiz, protagonistas de la gala de la FFCV

El centrocampista del Ontinyent, Juan Antonio Casanova Vidal, conocido futbolísticamente por Juanan se hizo el pasado el viernes por la noche con el mayor reconocimiento de la delegación de la Federación de Fútbol de la Comunidad Valencia de Alberic, ya que fue proclamado mejor jugador del Grupo VI de la Tercera División por la gran temporada realizada.

El jugador, natural de l'Olleria (26 de enero de 1990), cumple su segundo ciclo en la entidad blanquiazul, negra ya que formó parte del Ontinyent B en las temporadas 2009/2010 y 2010/2011 , llegando a debutar en esta última en el primer equipo hasta disputar cuatro encuentros, el primero de ellos en casa recibiendo el Atlético Baleares, a la edad de 20 años. Después de alcanzar la Regional Preferente con el filial encontró la oportunidad de crecer en la UD Alzira y UD Benigànim, en Tercera División. En el club Benigánim volvió a estar a las órdenes de Mullor como ocurrió en el filial, al igual que ha coincidido ahora en la actual temporada y en la anterior.

Centrocampista solvente, con olfato a la hora de crear y un físico que le permite abarcar gran parte del terreno de juego a la hora de defender, ha formado pareja de baile con Víctor Fuentes durante muchos encuentros hasta disputar 36 de liga como titular, más los tres de promoción de ascenso hasta el momento. Desde el club se le quiere felicitar por su labor y la gran profesionalidad demostrada, que ha sido reconocida con este premio.

En la misma gala también se reconoció el trabajo del presidente de la entidad, Luís Ortiz, el cual ha estabilizado la situación económica y deportiva del club con el apoyo del resto de junta directiva, y quien además es responsable de la futura transformación en sociedad anónima deportiva para asegurar una estabilidad y proyección a medio y largo plazo que acerque el Ontinyent al fútbol profesional. Luís Ortiz llegó de la mano de una junta gestora, y a pesar del descenso a Tercera División, ha estado al frente del proyecto que ha llevado al club a disputar tres promociones de ascenso a Segunda División B.
Por Dosh
Molt gran l'equip i l'aficio que el va acompanyar! quina fe!!! quin corartge! Ultima parada Vitoria! Vist lo vist qualsevol cosa es possible pero curios, este equip respon millor fora que en casa, al contrrari que en lliga, sembla que la pressio de jugar en casa li pot i fora es creix. En qualsevo cas, chapeau!!!
Por Dosh
No volia dir.ho pero tenia la premonicio d'una bona victoria, com moltes en lliga que acreditaven que a casa som un equip fort, no podia ser tres partits de playoff decepcionant al Clariano, pero ara ve lo mes dificil, ja que quan millor es el resultat, mes dificil es la preparacio psicologica!
Por Dosh
Y a la tercera ha anat la vençuda. Ja ens ho mereixiem despres de tres promocions. Es podien dir moltes coses del partit de hui pero no val la pena, tot i que lo de Cristo es per a fer.s'ho mirar. Enhorabona equip, aficio i gracies al CM de l'Ontinyent, Nomes cal mirar altres twitters d'altres equips, inclus de superior categoria, per adonarse'n que tenim un dels millors, no sols per fer un seguiment exhastiu del partit sino que a mes esta sempre al loro de les novetats, gracies aixo vam poder seguir els ultims mnuts en directe el partit en Arcos en el facebook i hui hem pogut veure els penals en el twitter. No et sembla Tortosa que tenim el millor CM?
Por tortosatortosa
Dosh escribió:Y a la tercera ha anat la vençuda. Ja ens ho mereixiem despres de tres promocions. Es podien dir moltes coses del partit de hui pero no val la pena, tot i que lo de Cristo es per a fer.s'ho mirar. Enhorabona equip, aficio i gracies al CM de l'Ontinyent, Nomes cal mirar altres twitters d'altres equips, inclus de superior categoria, per adonarse'n que tenim un dels millors, no sols per fer un seguiment exhastiu del partit sino que a mes esta sempre al loro de les novetats, gracies aixo vam poder seguir els ultims mnuts en directe el partit en Arcos en el facebook i hui hem pogut veure els penals en el twitter. No et sembla Tortosa que tenim el millor CM?
jejeje peloterooo, faig la meitat de la meitat del que m'agradaria fer però no tinc temps per a més... A vore si ara que l'equip puja de categoria pugem en tots els nivells! Hora de disfrutar, jo només puc donar les gràcies per part del club a tots els que esteu ahí patint i celebrant tots els moments amb nosaltres. Bona nit!
Por Dosh
Poc dura l'alegria en casa del pobre, quan tot semblava flors i violes la dimissio de Mullor ha suposat una bofetada terrible al projecte. Paericularment era un dels alicients de la temporada el veure el futbol que era capaç de fer l'equip en una 2ª b durisima, ara el desencant i els dubtes sobrevolen Ontinyent
Por Dosh
Molt fred em deixa este equip, de fet ja contra el cornella lo normal haguera segut perdre doncs les ocasions mes clares van ser d'ells.
Por dic1991
Bé,

Des de la distància pot ser no és el millor lloc per a opinar, però he vist els 4 partits d'aquesta temporada per internet i l'equip en atac la veritat és que dona bones sensacions i en defensa i al mig del camp jo crec que cal corregir alguns desajustos defensius.

El començament de temporada no està sent gens despreciable, amb 7 de 12. Hem guanyat a dos rivals directes per la permanència i amb el Cornellà, que jo crec que estarà dalt van tindre la fortuna de traure un puntet. Queda clar que el Villareal és d'una altra lliga.

Seria important traure alguna cosa positiva en els dos partits de lliga que venen contra Mallorca i Mestalla per a mantenir la dinàmica positiva.

Queda encara molta temporada però a mi l'equip hem dona bones sensacions de cara a aconseguir l'objectiu esperem que sense massa patiment.
Por Dosh
dic1991 escribió:Bé,

Des de la distància pot ser no és el millor lloc per a opinar, però he vist els 4 partits d'aquesta temporada per internet i l'equip en atac la veritat és que dona bones sensacions i en defensa i al mig del camp jo crec que cal corregir alguns desajustos defensius.

El començament de temporada no està sent gens despreciable, amb 7 de 12. Hem guanyat a dos rivals directes per la permanència i amb el Cornellà, que jo crec que estarà dalt van tindre la fortuna de traure un puntet. Queda clar que el Villareal és d'una altra lliga.

Seria important traure alguna cosa positiva en els dos partits de lliga que venen contra Mallorca i Mestalla per a mantenir la dinàmica positiva.

Queda encara molta temporada però a mi l'equip hem dona bones sensacions de cara a aconseguir l'objectiu esperem que sense massa patiment.
Jo que vols que et diga, a mi este equip em segueix deixant molt fred, tan fred com la fredor que em transmet el seu entrenador, en les formes i en el fons, perque quan perd i parla de rivals d'altres lligues no se a quines es referix, açi hem tengut grans entrenadors que ja saps lo que dien en acabar un partit " a pensar en el proper partir i en aconseguir els tres punts, sense importar on juguem ni contra qui" Este no, este justifica les derrotes en que es un rival d'altra lliga, doncs home ja ho pots dir abans aixi s'estalviem els 20€ de l'entrada i tambe estem avisats quan vinguen elx, hercules, etc .Hui mateix tens a un rival amb 10 i en lloc de pasar a dominar el partit i intentar a traves de la posesio desbordar el rival resulta que es al reves el rival pasa a dominarte i tu pases a jugar a la pilotada, val que el penal es una vergonya, pero es la mateixa errada que contra el mallorca, i al seguent partit repeteixes mateixa errada? una accio del tot innecessaria, per a que esta doncs el entrenador?, amb mullor tambe passava pero ell en roda de premsa era el primer en fer mencio i en dir que aixo no podia tornar a repetirse i efectivament ja no es repetien accions com contra el alzira de l'any passat... quan un dels nostres té la pilota en lloc de com passava amb mullor, que de seguida se li oferien dos, tres jugadors per donarli linies de passada ara es al reves se li aparten, malgrat tenir un mes i l'unica opcio es pegar pilotada que sempre acaba en peus del contrari.
I dels jugadors que han vingut tambe podriem parlar, cas de Leomar Pinto, diuen que te qualitat, pero jo ja et repte jo a contar les assistencies o gols que fara, et sobraran dits d'una ma, doncs totes les seves accions sempre acaben en res, un jugador de mentida, filibustero que diria D'alessandro, Monreal cada partit et fa un parell de cagades monumentals, la expulsio de hui imperdonable, no se, quan no teniem inversors i fitxavem per nosaltres mateixos vam portar un tal Gonzalo que en mitja hora ja ens va deixar a tots prendats, vull dir que "para este viaje no hacian falta alforjas"
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
Nuevos Clubs y Desapariciones

El regreso de un histórico del fút[…]

CD Pradejón, oscurece su tonalidad: http:[…]

NUEVO FICHAJE Se trata del portero CRISTOPHER […]

Lo del Basconia es peculiar si cabe, hay un Bascon[…]