VINARÒS CF

Responder
Publicidad

por Publicidad » 07 Ene 2018, 22:26:42

SERVOLERO
Futbolplus "B"
Futbolplus

VINARÒS CF

Mensaje por SERVOLERO » 07 Ene 2018, 22:26:42

Sols vull dir-li a Pepet Forinyo que al Vinaròs juga un negret que fa gols i tot

Com vos heu carregat este foro

Pepet Forinyo
Futbolplus infantil
Futbolplus infantil

Re: VINARÒS CF

Mensaje por Pepet Forinyo » 28 Ene 2018, 18:53:40

yeeep servolero no se si san carregat lo foro, lo que si san carregat es lo Vinaros, la semana pasada vaig ana a vore lo partit y quin desastre, del negre ni rastro, y los que jugaben la majoria mes gordos que yo, al banquillo cadetes perque no tenen ni juvenils bons pa plena la convocatoria y ara acabo de vore que han empatat contra el Bayer de Munich...a no contra el Benasal, jo jo jo, y el florero alli aguantan ara fen lo que li diu pucharro y santi, que ho tenien que arreglar portan a tots los jugados que estan jugant per ahi, quina cara mes dura tenen tots, gent nova ya. aixo esta podrit.
Visca San Sebastia
el forinyo es la mare de totes les llengues mediterranees, es de aon va naixer el vinarosenc, no existix debat politic ni linguistic aunque alguns blaveros o catalanistes sempeñen. catala y valencia son dos dialectes del forinyo, aixo es impepinable.

SERVOLERO
Futbolplus "B"
Futbolplus

Re: VINARÒS CF

Mensaje por SERVOLERO » 23 Abr 2018, 20:33:38

Falta l'últim esforç i a jugar la promoció, com ha canviat l'equip en els germans Espinosa i en Fernando.

Responder

Volver a “COMUNITAT VALENCIANA - TERCERA DIVISIÓN GRUPO 6 Y CATEGORÍAS AUTONÓMICAS”